Big Brother

Trodde inte jag skulle kunna se Big Brother då jag inte har Tv11 men upptäckte ju att det går att se det via deras hemsida även om avsnittet inte dyker upp direkt efteråt utan ett tag efter.. Men vad gör det..

Tycker iaf det verkar kunna bli rätt mkt intriger och så.. En del lustigt folk.. Och sen tycker jag det är lite kul med hon Vanessa, som har varit kul men gjort ett könsbyte.. Ska bli kul och se hur folk kommer reagera när hon berättar det, och speciellt ifall hon får ihop det med någon o hans reaktion när han får veta.. För jag tycker inte man ser överhuvudtaget att hon har varit man nångång..

Kul även med paret som hon inte får säga att dom är ett par.. Haha kan ju bli sjukt kul ifall det är någon som skulle lägga in en stöt på nån av dom.. Tror nog snarare på tjejen isåfall då killen inte var speciellt snygg i mitt tycke..

Men ja så det lär väl bli att följa BB fast via webben då så man ser det lite efter alla andra men men gör inte så mkt..

Idag händer det väl inte så mycket. Ska försöka ta tag i mitt hem lite grann.. Fy fan så skitigt det är alltså, så mkt jag behöver göra så man knappt vet vart man ska börja. Men är väl bara o börja nånstans..

Ne ska se klart på BB avsnittet från igår & sen läsa NT o städa lite hoppas jag mitt lata arsle tar tag i.. Mkt annat jag måste göra med..

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0