Feeeeest

Ikväll var det födelsedagsfest för lilla söta Annie.. Var ju och köpte en present till henne på stan i fredags innan jag drog till gymmet.. Bestämde mig för ett halsband som jag nu inte kunde ta kort på då dom slog in det direkt i affären.. Men tyckte det var fint och skulle passa Annie och hon gillade det verkligen iaf så det är ju bra..

Var iaf en riktigt bra och lyckad kväll, och hade jättekul.. Sen så drog folket ut och jag bestämde mig då för att gå hem.. För jag tyckte inte riktigt det var värt att betala inträde för att vara på krogen i 2 timmar bara..

Sen blev det att man fastna framför datorn lite när man kom hem.. Satt här och lyssna på hardcore o gick här o dansa runt lite.. Haha tur att jag var själv.. Haha.. Röjde loss för mig själv..
Sen snacka jag med lite polare på msn och lite annat folk med o klockan drog ju iväg ganska så bra kan man säga..

En rolig grej är ju att 3 personer fråga om jag hade blonderat mig. Såg tydligen ut så i håret.. Haha.. Aja kanske skulle köra ett race o bli blond eller något..

Har ju ingen kamera at the moment förutom den på mobilen.. Saknar en bra kamera så man kan ta lite kort.. Men knäppte ett kort på Polly & Annies "lilla" grogg glas/vas.. Det är alltså en vas egentligen men dom körde det som grogg glas.. Haha..



Nu ska jag nog krypa ner i sängen tror jag och sova lite granna och sen förhoppningsvis vakna upp senare idag och inte vara bakis..  Kom på att jag däremot har en tvätt tid som jag måste utnyttja så jag kan träna i veckan.. Jobbigt..

Ne sängen väntar nu..

Gonatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0