Gymmet

Blev gymmet förut imorse och fan vad kallt det var ute alltså.. Det slog som en käftsmäll när man gick ut..

Lite ont i halsen o börja hosta lite helt plötsligt från ingenstans förut så skulle väl inte förvåna mig om jag ligger svinsjuk om någon dag.. Men jag hoppas ju såklart inte det eftersom jag precis kommit in ordentligt i träningen så vore det ju sjukt jobbigt o behöva ha uppehåll.. Så nu hoppas jag för allt jag har att jag inte vaknar upp sjuk imorgon..

Har ju mer och mer börjat märka lite resultat oxå så det är ju kul.. Mätte ju midjan hos mina föräldrar i lördags, vilket jag även gjorde för några månader sen. Och på senare tid så har jag typ tappat byxorna för att dom är lite stora.. Inte så konstigt när det försvunnit 8 cm liksom.. Men det jobbiga är ju att jag är lite imellan storlekar, inte tillräckligt mkt som försvunnit för att jag ska kunna ha storleken mindre, och den storleken jag har nu är ju lite stor.. Haha vilka problem.. Hitta ju som ett bälte iaf så slipper man ju riskera o tappa byxorna på stan eller något.. Haha..

Tror det får bli dags och göra ett läkarbesök o göra nån slags hälsoundersökning som jag tänkt på ett tag.. För har mått illa i snart 2 veckor, och det kan fan inte vara normalt alltså.. Men ja känner jag mig själv rätt så dröjer det väl säkert även om jag känner mig lite halvbra.. Vet inte varför jag är så anit läkare o så, för jag går verkligen inte o kollar upp saker förrän det absolut inte finns något val.. Konstigt det där..

Annars har jag inte gjort så mkt efter gymmet, blir så seg efteråt.. Pratat lite med min heting förut iofs o det var ju kul även om det bara var en kort stund.. Så jäkla fin alltså.. Shit..

Ne nu ska jag fixa en kopp te, käka lite halstabletter och krypa ner under filten i soffan o glo på film tänkte jag..

Adios

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0