Torsdag

Inte kunnat se på tv på hela jävla dagen, brukar för det mesta börja morgonen med att glo på Vakna eftersom jag börjat gå upp runt 7 för att försöka få in lite bättre dygnsrytm så jag är inne i det lite när eventuell praktik/jobb börjar..

Men ne inte imorse inte, tänkte bara att det kommer väl igång sen så la mig o sov 2 timmar till.. Sen blev det upp o fixa sig o vänta på att bli hämtad av Caroline..

Blev en tripp till Rusta och sen till ett annat ställe där hon skulle på intervju för sommarjobb.. Skickade med in en ansökan dit till chefen som Caroline prata med, då hon chefen sa att jag skulle göra det om jag var intresserad.. Kan ju va kul ifall det blir något.. Ska försöka se om jag kan få ha lite praktik där med, för då ser dom ju lite vad jag går för o har kanske lite lättare att få lite jobb då.. Även om det bara kommer bli som vik. så skulle ju det vara bättre än inget liksom.. Men men vi får väl se hur det blir.. Bara hoppas på det bästa..

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0