Inte en blund

Sov inte en blund inatt pga att jag hade så sjukt jävla ont i halsen, jag kan knappt svälja.. Men tog mig ork till att gå till apoteket som tur nog inte är jättelångt hemifrån.. Så blev att köpa hostmedicin och sen någon sugtablett som ska lindra halsont.. Får hoppas det hjälper så kanske man kan få sova inatt och kanske tillomed kan äta normalt..

Men just in case så blev det att dra in på Ica och köpa lite yogurth (vet iofs inte hur bra det är mot slemhostan men det är det enda som jag känner kan gå ner nu) inte direkt någon mat I know men det är bättre än inget och jag behöver ju få i mig något under dagen liksom & det behöver man inte anstränga sig så mkt för att svälja.. Men hjälper denna lilla sugtablett att lindra halsontet så man kan svälja utan att vilja lipa så kan det ju nog bli något mer stabilt i matväg..

Fuck vad jag hatar att vara sjuk.. Man är så sjukt jävla rastlös(iaf jag) men man orkar ändå inte göra något.. Vart ju helt slut bara av att gå till apoteket och affären liksom, och det tar max 5 min att gå dit..

Ne nu blir det en film o lite yogurth till det tror jag nog & hoppas jag kan bli frisk SNAAAART..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0