Just be you

I stort sett mått illa sen jag vaknade imorse.. Finns nästan ingen värre känsla än det, att gå o må illa o bara hoppas man slipper kräkas.. Ne fy.. Börjar visserligen släppa lite nu, eller kanske jag inte ska skriva för då släpper det väl inte alls.. Ne ska lägga mig o vila en stund tror jag, får se om det blir gymmet senare beror lite på om det släpper helt. För gå o träna när jag mår illa det gör jag inte..

Sen är jag nästan lite besviken på hur någon som verkade vara en helt underbar och snäll person, nu visar sig att inte vara en lika schysst person som jag först trodde.. Jag må vara mycket saker men helt blåst är jag inte och detta beteende är ju inte helt okej alltså.. Men men det blir väl bra det med säkert.. Har en del i detta jag egentligen skulle vilja skriva av mig om, men känner inte riktigt att jag vill göra det.. Iaf inte såhär pass öppet där vem som helst kan läsa.. Får se om jag kanske skriver ett inlägg och bara gör det som ett utkast och aldrig publicerar det.. Skulle vara skönt och bara få vissa saker ur sig, utan att riskera att låta helt dum oxå eftersom det bara är jag som läser det isåfall..

Ne nu ska jag invänta soff/säng läge tror jag och hoppas illamåendet släpper.. Vill ju träna..

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0