Kvällspromenad

Rätt så precis kommit hem från en kvällspromenad med Annie, blev att gå runt promenaderna.. Riktigt jävla skönt var det iaf.. Nu blir det lite te och sen glo på tv o glo runt på datorn lite innan det blir läggdags..

Upp skapligt imorgon då arbetsförnedringen ska besökas.. Mindre kul..

Blir lite irriterad(eller stör mig mer) på killar som frågar saker, och sen när man undrar varför dom undra det så får man till svar: Undra bara.. Är det något svar jag hatar så är det, det svaret.. För man frågar ju alltid av en anledningen men den ville en viss person tydligen verkligen inte dela med sig av.. Fattar inte varför han fråga det han fråga överhuvudtaget.. Och det blir ju såklart störande när han inte säger något mer än bara undra..
Aja nångång kanske jag fattar varför just den frågan kom från ingenstans, det märks väl så att säga.. Lustigt bara..

Ne nu ska jag se om det finns något halvbra program som duger o se på medans man varvar ner lite granna och försöker bli lite varm igen..

Såg förut när jag skulle kolla ut genom fönstret förut idag att det ligger fimpar på min balkong, som någon idiot tydligen tyckt varit lämpligt att fimpa på balkonen.. Hur man tänker där vet jag inte riktigt.. För vem fan vill ha fimpar på sitt balkongolv???? Svårt o kasta över kanten eller be om askopp.. Men ja finns ju bara några st som det kan ha varit så.. Jaja är väl bara o plocka upp skiten nåndag när det blir varmare ute o man slipper frysa ihjäl där ute.. Sån där bagatell grej man kan störa sig på ibland..

Ne nu ska jag sluta skriva och krypa upp i soffan med mitt te och min filt..

Gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0