Lördag

Gårdagen blev jäkligt lugn, var bara hemma o slockna skapligt.. Idag blev det o gå upp tidigt och sen dra till gymmet och träna styrka och konditon.. Så jävla skönt det var att träna alltså.. Haft lite ångest för att jag inte riktigt kommit iväg till gymmet denna vecka. Så idag var det verkligen dags och ta tag i det..

Vill ju fortsätta att hålla igång med träningen så  man inte förlorar så mycket.. Vilket också är anledningen till att festa och sånt kommer ligga lite på hyllan ett tag.. För det förstör så jävla mycket alltså..

Efter gymmet blev det o dra hem duscha, byta kläder o sen dra igen typ.. Då jag skulle åka och fira mamma lite, blev ju även och spela lite tvspel med syster också..

Blev även en långpromenad med Annie med, som mötte mig vid spånken så gick vi förbi här så jag kunde byta kläder.. Lite skönare o gå promenad i mjukisbyxor än i jeans.. Vi gick ju en bra bit och det var så jävla skönt med en promenad, även om det var snorhalt på vissa ställen..

Och nu blir det nog sängen, blev fan rätt trött nu.. Haft lite besök som åkte för en stund sen.. Och det var väl trevligt det, besöket alltså.. Haha..

Imorgon blir det förmodligen en långpromenad igen och kanske gymmet på dagen. Kom på att jag hade visst en tid i tvättstugan imorrn, men minns inte när.. Aja blir nog bra finns ju fler dagar annars..

Gjorde ju dessvärre bort mig lite förut idag.. Inte bra alltså.. Men ja får hoppas det löser sig till det allra bästa.. För massa strul orkar jag inte med..

Ne nu väntar sängen, ska bara byta lite sängkläder först.. Eller kanske blir film först iofs..

Såg på filmen Cyrus förut och ja den var ju riktigt jävla seg alltså.. Nej ingen direkt hit..

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0