Lördag

Var på gymmet imorse med Annie och körde lite styrketräning.. Och det gick väl helt okej, körde benen lite men fan va jobbigt det var idag.. Kände fortfarande av benen från gårdagens träning.. Haha.. Men men körde så mycket som jag orkade iaf..

Nu ska jag om en stund börja fixa med någon mat och sen blir det väl att börja göra sig iordning vart efter med innan det blir att dra på fest hos Annie för att fira att hon fyller år nästa vecka..
Var på stan igår och köpte en present till henne, hoppas hon kommer gilla vad hon får bara.. Det är ju lite svårt det där.. Men det blir bra hoppas jag..

Imorgon lär nog bli en dag i soffan skulle jag tro.. Haha..

Ne nu ska jag sätta lite fart här så man får mat i magen nångång.. Tiden bara rinner iväg ju..

Skål och ha en bra lördagskväll för det kommer jag ha..

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0