Mat

Stod o lagade mat förut, men det kändes ju rätt bortkastat eftersom jag tog typ 5 tuggor av maten innan det sa stop och inte gick mer.. Så det kändes ju inte så jävla kul..Känt lite illamående o lite som jag är på väg att få sura uppstötningar.. Inte så jäkla spännande men det släpper väl förhoppningsvis eller så var det bara pga av måltiden som det tog emot så mkt.. För gick ju bra att äta mat igår..  Aja det löser sig väl nångång det där, lite jobbigt att må dåligt o så bara..

Imorgon tänkte jag ge mig iväg och försöka storhandla lite granna, hoppas jag orkar bära hem allt bara.. Haha.. Nerå men det ska nog gå bra, lite muskler o styrka har jag i armarna iaf..

Satsar på att kunna besöka gymmet antingen i slutet på denna vecka eller början på nästa.. Beroende lite på hur jag mår men kommer bli en lugn start då jag varit sjuka hela förra veckan och inte vill ta ut mig helt från start igen..

Nu kollar jag på något program på 6an som heter 99 saker man måste göra innan man dör med Erik o Mackan..  Dom känns lite Filip o Fredrik på ett sätt..

Aja kolla runt lite på datorn och sen blir det väl o försöka somna igen efter detta program.. Lyckades ju somna i soffan förut.. Inte bra..

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0