Söndagspådrag

När jag skulle gå ut i köket och ta mig en kopp te som jag gör typ varje kväll för att det känns lite bättre i halsen när jag ska lägga mig då..
Ja men då ser jag hur det blinkar blått o då vet man ju att det är antingen snuten, ambulans eller brandkåren så klart man kollar vad det handlar om..

Nu stod det 5 polisbilar fick jag det till utanför & hade stannat en bil här nere som några av snutarna genomsökte medans några andra stod med grabbarna mot väggen på andra huset..
Sen kom det snuthund oxå som skällde som fan när han var vid grabbarna.. Så ja man kan ju undra vad dom där grabbarna hade gjort för något eftersom bilen genomsöks ju inte så noga bara sådär.. En av grabbarna försvann ju in i polisbilen medans jag vänta på mitt te(ja klart jag stod o kolla under tiden, jag är en väldigt nyfiken människa). Så han och den där bilen försvann iväg rätt fort men dom andra grabbarna åkte oxå in sen efter ett tag..

Ja man har ju sina aningar om vad det iaf delvis lär ha handlat om..

Vart bara lite chockad när jag kommer ut i köket och det bara blinkar blått o sen står massa snutbilar utanför.. Aja roligt för grabbarna att få åka med o kanske få spendera iaf natten i häktet..

Nu ska jag dricka upp mitt te och sen kolla klart på kassa filmen Wallander.. Inget bättre o se på o pallar inte sätta på egen film..

Gonatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0