Sons of Anarchy

Fick tips av morsan i lördags att serien Sons of Anarchy var bra, som vi kom in på då brorsan hade en riktigt schysst tröja med det trycket på ryggen.. Sån vill jag oxå ha, riktigt snygg var den..
Men iaf bestämde mig för att dra hem några avsnitt och nu har jag snart sett klart första säsongen.. Så jäkla bra serie tycker jag, även om den kanske är lite våldsam vissa scener.. Men ja den handlar om ett MC gäng i stort sett..



Sen att det finns en del ögongodis är ju inte något som gör serien sämre direkt..  Bland annat denna snubbe som heter Charlie Hunnam... Han ser ju inte så dum ut..





Denna snubbe är ju också rätt fin att titta på tycker jag.. Theo Rossi




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0