Tisdag

Sitter just nu och kollar på Sofias Änglar, som jag förövrigt tycker är ett rätt bra program och har en stor kopp te till det.. Bestämde mig ju för att börja köra utan socker i teet för några veckor sen. Och ja det var verkligen inte gott i början, och inte spec. jättegott nu heller men börjar mer eller mindre vänja mig vid att inte ha socker i faktiskt..

Men det mesta handlar ju om en vanesak bara, man vänjer sig ju vid vad saker smakar till slut..

Annars idag har jag inte gjort många knop, tog hand om gårdagens tvätt o det är väl typ allt.. Tog en promenad förut med, kände att jag behövde ut o röra på mig lite iaf. Fick lite ångest för att jag varken var på gymmet igår eller idag så imorgon måste jag dit..

Att jag skulle gilla och träna så mycket, att jag tillomed saknar att träna om jag inte gjort det på ett par dagar.. Haha vem hade kunnat tro det..

Ne nu ska jag koncentrera mig lite på tvn nu eftersom programmet snart är slut..

Bye
Varför bor jag inte närmare min favorit stad för..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0