Tisdag

Blev att gå upp tidigt imorse, redan vid 7 men var inte speciellt pigg då. Iofs vem är det? Sov lite kasst inatt också men men upp kom jag..  Sen blev det hem till mina föräldrar och skriva ut ett papper, och sen ner till stan för att skicka iväg ett paket.

Sen blev det en tripp ut till hageby för att kolla om jag kunde hitta några nya jeans.. Men blev att gå förbi mormor och morfar först för att hälsa på och se om dom var hemma. Och man kan ju säga att jag hade en jäkla bra timing där. För precis när jag kom in på deras gård så ser jag morfars bil och mötte dom i porten, då hade dom tänkt åka och handla. Men mormor stannade hemma då istället för att jag kom, så morfar fick åka själv.. Men hade jag kommit 5 minuter senare så hade jag ju rätt säkert missat dom..

Dom är ju lite roliga mormor och morfar.. Haha.. Dom är så söta så.. Hehe.. Sen efter jag hade varit där ett tag så blev det en sväng in på HC och kolla läget.. Hitta ett par brallor som satt jäkligt bra men var lite osäker då jag egentligen inte gillar när det är smala ben(stuprör) lite att jag ångrar att jag inte köpte dom nu för dom var schyssta ändå.. Men fick bli ett par andra som kändes lite mera jag..Hellre lägger jag ju pengar på kläder jag vet att jag kommer använda än något som känns osäkert..


 


Sen blev det att åka hemåt, gjorde ett stop på stan med först. Och valde att vara lite slö och ta spånken hem, som var proppfull typ. Tycker egentligen inte dom borde få släppa på mera folk när vagnen redan är full. Iaf inte när det är en sån där liten gammal vagn.. Hur tänker man där egentligen?

Och eftersom jag inte hade fått i mig något att äta på över 6 timmar när jag kom hem och behövde få i mig något snabbt, så fick det bli att synda lite idag.. Men det får man göra ibland bara det inte är så ofta.. Men gott var det iaf..



Nu är jag iaf proppmätt och funderar lite på vad jag ska fördriva tiden med nu.. Blir väl att ta tag i disken & så fundera jag lite på gymmet.. Men brukar vara så mycket folk vid den här tiden så vet inte om jag pallar. Men får se kanske blir av senare istället..

Nu väntar disken

Bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0