Torsdag kväll

Sugtabletterna jag köpte förut idag tyckte jag inte var så jäkla bra mot halsontet, dom hjälpte väl lite kanske men dom hade inte så långvarig effekt..

Har inte gjort så mkt mer än o köpa hostmedicin o det idag.. Eller ja jag hade ju besök förut och det var mycket mycket trevligt det.. Även om jag inte förstår varför man medvetet tar risken att bli sjuk bara för att träffa mig.. Aja jag klagar iaf inte, var ett trevligt besök, inte så kul o sitta här o glo in i väggen.. Även om jag knappt hade nån röst och lät som jag inte vet vad..

Imorgon ska det göras ett försök till att storhandla lite granna.. Hoppas det inte kommer bli allt för jobbigt bara.. Men det löser sig nog.. Skönt iaf att ha hostmedicin o det nu o hoppas det kommer börja göra lite verkan snart.. Har ju bara tagit det idag så man måste ju ge det ett par dagar.. Men är jag inte bättre efter helgen så får det väl bli en tripp till vårdcentralen eller så..

Nu blir det lite tv och sen typ 11e koppen te för idag..

Bye


Jag hoppas verkligen på en repris mycket snart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0