Tvätt

Inatt frös jag så mycket så jag typ skakade alltså.. Till slut blev det o klä på sig både tröja o byxor o sova med både min tjocka filt och ett täcke, lyckades till slut somna då iaf för att några timmar senare vakna upp helt svettig.. Men men är väl bra o svettas när man har feber har jag för mig..

Nu har jag sen tolv hållt på o tvättat, ska hämta den sista maskinen med tvätt om en stund.. Men fy fan vad jobbigt det har varit alltså.. Jag är helt jävla slut när jag kommer upp från tvättstugan, och jag kan knappt andas.. Inte så bra kanske.. Så ja egentligen borde jag väl nog skippat tvättandet..

Imorgon är det oxå lite att styra med.. Eventuellt träffa en person som jag verkligen hoppas ska bli av, men det märks imorrn om personen har tid eller ej.. Men jag hoppas verkligen det kan bli av iaf.. Det var länge sen så det vore nice o ses..

Sen tror jag att det blir att åka o handla med Caroline, fick aldrig riktigt något svar på när hon fråga vilken dag som passa bäst ifall det funka för henne.. Aja får messa sen o kolla hur det blir.. Men det skulle ju vara guldvärt om hon kunde hjälpa mig..
Bara hoppas jag inte blir helt utmattad av det sen när jag väl kommer hem med alla varor.. Får väl bjuda henne på lite käk eller så som tack för hjälpen..

Men ja egentligen borde jag hålla mig hemma, ta det lugnt och försöka kurera mig så gott det går.. Men ja det får väl bli till helgen.. Blir ju så jäkla rastlös bara av att inte kunna träna eller något..

Fick hem kallelse från Ams idag med om gruppträff på måndag o inget konstigt med det har ju väntat på det.. Men att man ska räkna med att det håller på 2 timmar varje gång.. Inte så jättelockande att sitta där i 2 jävla timmar och lyssna på när dom babblar.. Men men bara gå dit och se glad ut typ då man förlorar pengar på att inte gå o det vill man ju inte..

Ne ska väl samla lite krafter och ta mig ner till tvättstugan för att hämta min tvätt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0