Another day

Vaknade imorse och kände mig helt utvilad.. Jävligt skön känsla det där..  Ska fixa mig lite frulle strax och efter det är det väl iaf tänkt att jag ska dra till gymmet..

Sitter just nu och lyssnar på lite hardcore, blir ju dessvärre jäkligt taggad på fest istället.. Haha.. Men men suttit och lagt in massa musik i mp3n och denna musik är också väldigt bra att träna till faktiskt.. För min egen del iaf..

Suttit och försökt komma på hur jag exakt ska lösa det från gårdagen, och ja finns väl inte mycket och göra egentligen.. Bara vänta ut det antar jag.. Men så jäkla surt eftersom jag efter jag hade tänkt till lite mer insåg hur jäkla dumt det var.. Aja inget att älta över, man får stå sitt kast helt enkelt..  Ne att vara impulsiv ser jag inte direkt som någon bra egenskap.. Och nej jag tänker inte skriva vad det var jag gjorde som var så dumt.. Vissa saker är bäst att hålla för sig själv..

Ne nog med gnällandet nu asså.. Dags för frukost och sen tagga till lite för att dra till gymmet.. Inte varit där på över 2 veckor för att jag varit sjuk så vill verkligen dit nu..


Dance or die

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0