Äntligen lite träning

Blev att gå till gymmet förut och köra lite.. Riktigt jävla skönt var det kan jag lova.. Körde inte så mkt som jag brukar visserligen men det får vara godkänt ändå.. Va ju ett tag sen man träna sist så det var väl på tiden tyckte jag..

Fick hem en inbjudan till klassfest från 9an förut idag..Visste ju att det skulle komma detta år eftersom det är 10 år sen.. Men jag kommer rätt så säkert inte att gå på den.. Dom 400 kronorna som det kostar att gå, kan jag lika gärna lägga på något annat och betydligt roligare/vettigare än att sitta och äta med folk som jag ändå inte har det minsta intresse av att träffa.. Så nej det blir inget av att gå på det där inte..



Gick bra och handla förut med så nu har ju mat för ett tag framför.. Det som är tråkigast med att handla är när man kommer hem och ska packa upp allt detta



Lite taskig kvälite på bilderna kanske men tagna med mobilen då jag inte har någon kamera för tillfället..  Men den i mobilen duger än så länge iaf..

Aja nu ska jag väl äta något och sen får man se vad kvällen har att bjuda på..

Trevlig helg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0