Bad boy

Har tänkt lite på en sak.. Är det inte lite konstigt att dom flesta tjejer dras till såkallade bad boys.. Man vet ju egentligen innerst inne att det högst troligen inte kommer sluta bra.. Jag är iaf så, eller killar som är lite mystika är oxå på något sätt väldigt intressanta..

Jag har ju en kille som flörtar på ganska så bra med mig och vill så gärna ses osv.. Vi träffades ju lite för något år sen men jag fick aldrig upp något intresse för honom & vet därför att jag inte kommer få det nu heller.. För han var helt enkelt för mesig.. Även om han är en jättesnäll kille så funka det inte för min del, iaf inte på den fronten som han vill..

Tycker bara det är lite konstigt det där vad man egentligen faller för hos en kille.. Och även om man nu faller för en kille som är väldigt snäll o lite mesig så dras man ändå åt ett annat håll efter ett tag till någon som verkar betydligt mer spännande och intressant.. Eller ja jag kan ju bara prata för mig själv och vad jag tycker.. Visst klart man vill ha en snäll kille men man vill ju inte ha någon mesig kille för det..

Aja var bara en liten tanke.. Ska om en stund gå ner till tvättstugan och tvätta.. Det ska ju bli otroligt roligt eller inte kanske.. Sen efter det kanske det blir gymmet om jag orkar, har en del tvätt idag så kommer bli mkt spring upp o ner..

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0