Food

Idag har jag inte gjort speciellt mycket, var väl mindre glad när jag vaknade svinpigg kl 7 imorse.. Jag ville inget hellre än att somna om och få sova mera.. Men bara att gå upp till slut när det inte gick..

Hade lite besök förut och det gick väl inte riktigt som planerat eftersom det blev inte riktigt så långvarit som det var tänkt.. Hm.. Lite synd men vad ska man göra.. Blir väl bättre nästa gång förhoppningsvis..

Nu ska jag väl ta och fixa mig lite och käka.. Får bli lax, pasta o lite smögensås till det.. Det ska bli förbannat gott iaf..

Sen blir det väl film resten av kvällen skulle jag tro.. Ifall inte något annat skulle hända men det tror jag väl knappast att det gör..

Ne blev nästan på lite dåligt humör nu när det blev som det blev förut.. Aja köket nästa..

Ha en bra måndag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0