Fredag

Precis käkat lite, var väldigt behövligt med mat i magen.. Sitter just nu och kollar på handbollsmatchen mellan Franrike - Sverige, och Sverige ligger ju under just nu.

Annars idag har jag inte gjort så mycket vettigt.. Hade tänkt gå tll gymmet men blev bara en promenad förut istället. Alltid något..

Är det inte lite konstigt att man kan bli så inspiererad och motiverad till att träna av någon man inte känner speciellt bra. Men jag blir det iaf av en person, väldigt inspirerad och får en helt annan motivation till att träna bara jag tittar på människan nästan.. Vilket känns lite konstigt..

Imorgon hade jag tänkt ta tag i städningen här hemma lite mer ordentligt och sen eventuellt att det blir ett besök till gymmet oxå. Beror lite på när jag vaknar, och sen ska jag ju eventuellt träffa en person imorgon med, men vet inte om det blir av än.. Lite störande att människan inte hört av sig än och sagt hur det blir.. Så jag har mer inställningen att det inte blir av.. Vore ju skönt och veta ifall man kan försöka planera in något annat eller ej..

Visst kan jag väl höra av mig själv och fråga hur det blir, men inte bara jag som ska höra av mig jämt så det får märkas. Antingen hör personen av sig eller inte..

Annars så blir väl helgen rätt lugn som vanligt.. Får se lite vad som sker helt enkelt, och hur jag mår då jag haft lite ont i magen idag..

Ne nu ska jag försöka koncenterar mig lite mer på matchen igen..

Trevlig helg
Bang Bang.. Haha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0