Fredag

Vaknade halv 7 imorse, inte det roligaste kanske.. Men men kunde iaf inte somna om så gick upp, blev att kolla några avsnitt av Mad Men.. Sett halva säsong 3 nu iaf, så det börjar ju ta sig iaf så man kan se säsong 4 snart..

Funderar på om jag ska orka åka hem till mina föräldrar eller inte & spela tvspel med syrran.. Lite segt att åka spårvagn men å andra sidan har jag väl inte så mycket bättre för mig direkt kanske..

Eventuellt att jag skulle träffat en person sen men orka sitta och vänta hela dagen för ett kanske som förmodligen inte blir av..

Helgen lär väl i övrigt bli lugn gissar jag på.. Inte ett dugg fest sugen, och sen fortfarande lite förkyld så vill ju inte direkt att det ska bli värre igen..

Försökt komma fram till vad det är jag är så rädd/orolig för egentligen.. Eftersom jag saboterar för mig själv för att inte lyckas så måste det ju bero på nånting.. Fattar bara inte vad jag är så rädd för..  Aja det löser sig väl nångång kanske..

Ne lite lunch och sen fixa iordning sig lite o bestämma mig för hur jag ska ha det..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0