Funderingar

Har mycket som snurrar runt i skallen just nu, mycket att fundera över och en hel del att försöka lösa.. Vilket jag inte riktigt vet hur det ska gå ännu.. Men men nångång löser det sig ju alltid, frågan är ju bara hur mycket skada det hinner göra innan det som behövs lösas är löst..

Snart klar med tvätthelvetet oxå, skönt det.. Sen blir det väl att förbereda maten, som jag inte är ett dugg sugen på egentligen men man måste ju äta & sen är det ju Solsidan ikväll o det måste man ju se på..

Väntar även på svar om en sak.. Hoppas man inte behöver vänta för länge.. Ska bli kul och se svaret iaf.. Egentligen ville jag väl inte fråga men bättre att veta säkert än att undra..

Sen blir jag bara mer o mer irriterad över folk som inte kan lämna tillbaka sånt som inte är deras utan kommer med undanflykt efter undanflykt och skjuter upp det hela tiden.. Vad ska man tro då om inte att personen inte tänkt/vill lämna tillbaka det som är lånat eller att personen råkat förstöra/haft sönder det som lånats.. Liksom vad fan ska man tro.. För hade man tänkt lämna tillbaka det så hade det ju hänt för länge sen anser jag..

Aja ska inte tänka så mkt på det där för blir bara så jävla irriterad..

Ne fixa lite innan det är dags för tvättstugan igen.. Tvättmaskin hemma vore ju inte helt fel..

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0