Gymmet

Varit på gymmet och kört lite.. Blev powerwalk som vanligt, fast denna gång sprang jag också lite på löpbandet vilket jag inte brukar göra annars.. Konstigt hur bra det kan kännas att vara helt slut efter ett gympass egentligen.. Helt underbar känsla.. Hittat en liten ny motivation till träningen just nu..

Nu kollar jag på en film som heter Once Fallen men tycker inte den verkar så bra än så länge.. Men kan ju alltid hoppas att andra halvan av filmen är bättre.. Men känner att jag vill se klart den iaf.. Har väl inget bättre för mig just nu.. Trailer på filmen kommer längst ner i inlägget..

Men det får väl bli en paus strax och fixa något ätbart tänkte jag..

Prata lite Sandra nyss med, att ha kompisar man känt i 15 år är jävligt skönt.. För att ha någon som känner en utan och innan och vet typ allt om en och hur man funkar, är någon som är otroligt skönt och prata med.. Hehe uttryckte en sak som jag tänkte men så skulle jag inte tänka sa hon.. Och det har hon ju nog rätt i oxå..

Ne sätta lite fart här för magen kurrar lite nu..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0