Gymmet

Kom hem från gymmet för en stund sen.. Blev att köra en powerwalk på 3 km, och pausade inte en enda gång så det var ju bra det.. Brukar inte klara av att köra för länge utan paus, eftersom man ändå kör i ett högt tempo.. Och nu ska jag fortsätta köra 3 km varje gång jag tränar, och målet med det är ju självklart att förbättra min tid. Idag gick jag på 35 minuter, vet inte riktigt hur pass bra/dåligt det egentligen är.. Men som sagt målet är ju självklart att förbättra den tiden vart efter..



Resten av dagen får jag se vad som sker.. Blir väl att ta hand om tvätten iaf, och förhoppningsvis orka städa lite också för det skulle behövas..

Ne nu väntar det att äta något och sen ta det lite lugnt ett tag..


Sluta göra mig förvirrad!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0