Huvudvärk

Klockan är drygt halv 8 och jag är redan svin trött, skulle säkert kunna somna om jag bara la mig ner..  Men lite väl tidigt för det nu, då vaknar jag väl istället upp mitt i natten sen istället. Och det vill jag ju inte nu när jag äntligen lyckats vända tillbaka dygnet till en mer normal dyngsrytm istället.

Har dessutom också lite huvudvärk, men inga piller hemma så bara att stå ut det lär väl gå över förr eller senare så att säga.. Sen blir det väl inte bättre av att höra grannens jidder på något annat språk.. Fan vad jag hatar att lägenheter är så lyhörda ibland.. Men å andra sidan vill jag väl knappt veta vad han hör mig göra ibland.. Haha.. Aja han blir väl tyst nångång..

Sitter och väntar in att programmet Minuten på Svt ska börja, och sen blir det väl att halvglo på någon av söndagsfilmerna som är på kanalerna antar jag iaf.. Annars blir det väl nån av dom jag har på datorn..

Har haft en fruktansvärt lugn helg som vanligt.. Rätt skönt att bara ta det lugnt, jag är inte så mkt för det där att supa varje helg längre.. Har liksom gjort det känner jag.. Och sen är det ju rätt skönt att slippa baksmällan också..

Haft lite besök också, och ja varje gång känner jag att det är ett misstag när personen varit här.. Men ändå så fortsätter jag träffa personen, men är nog mer för att jag känner mig ensam än för att jag egentligen vill.. Kan folk utnyttja mig så kan ju jag utnyttja tillbaka..

Ne nu ska jag kolla lite mail osv och sen stänga ner datorn och kolla på tv innan jag somnar

Sov gott


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0