Let´s Dance

Sitter och kollar på Let´s Dance just nu.. Hejja Bagge säger jag bara :)

Blev att åka hem till föräldrarna förut, dessvärre vart det väl lite dåligt tajmat eftersom pappa ringde 5 minuter efter att jag gått på spårvagnen och fråga ifall dom skulle hämta mig.. Men men..

Blev ju en del tvspel såklart med syster.. Så störande när man nästan klarat hela och det bara är dom där banorna kvar som man inte vill köra.. Aja blir nog bra det med..

Sen till en annan sak, blev så irriterad förut när en viss person som inte hört av sig på jättelänge.. Och nu när personen är ensam och inte har någon annan så duger man liksom..

Och nu är det så himla intressant att ses, och det smöras en jävla massa.. Blir bara irriterad.. Speciellt eftersom personen inte betedde sig speciellt bra sist och nu tror han kan höra av sig som ingenting och att han ska få som han vill om han sitter o ger massa komplimanger o säger det ena o det andra.. Men det kan ju han glömma.. Har man sabbat det en gång hos mig så förbli det så.. Vissa är helt enkelt verkligen inte värd någon andra chans och han är en av dom..

Ne nu ska jag strunta i denna person och kolla på tvn o prata med roligare folk..

Trevlig helg, sup och svälj :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0