Mad Men maraton


Jag var väl inte så realistisk(stavning?) när jag tänkte att jag skulle hinna se 3 säsonger av Mad Men på 2 dagar.. Visserligen är det ju en bra serie, men inte så pass bra att man kan se hur många avsnitt på raken som helst.. Även om det nu blir lite av ett Mad Men maraton närmaste dagarna.

Har även lyckats vända lite på dygnet också vilket absolut inte är bra. Men det ska jag väl försöka åtgärda lite nu.. Men är inte lätt att hålla sig vaken på kvällarna men får väl försöka lyckas hålla mig uppe till relativt sent iaf.

Kollade kontot nyss och såg att Nordea hade tagit betalt för samma sak 2 gånger.. Måste blivit något fel och det rättas väl till under dagen hoppas jag.. För att ta betalt för exakt samma sak 2 gånger kan ju inte vara rätt..

Ne nu blir det att glo runt lite här och sen nångång vart efter dels äta frukost, glo lite Mad Men och gå o lägga ett tvspel jag sålt på brevlådan.

Hoppas även på att denna jäkla förkylning ska försvinna snart. Den har ju känts bättre nu i några dagar men nu idag kändes det sämre igen.. Konstigt det där, men hjälper väl kanske inte att det är kallt inne och ute direkt.. Jaja någongång släpper det väl tillräckligt mycket så man orkar och kan träna igen..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0