Mad Men

Har hört så mycket om denna serie och alla som sett den säger att den är så bra.

Så tänkte att jag nu skulle ta och se igenom denna serie och se vad jag tycker. Och sett dom 2 första avsnitten nu och so far so good får jag väl säga. Såg även att kanal 9 ska börja sända säsong 4 nu på torsdag, så tänkte att jag skulle försöka hinna se alla 3 säsonger tills dess, får väl se om man hinner med det.. Ändå 13 avsnitt på varje säsong och varje avsnitt är ca 45 minuter. Så kan man ju följa säsong 4 via tvn istället.

Men det hinner jag väl förhoppningsivs, har ju inte så mycket bättre för mig nu iaf när jag är sjuk och i stort sett alla andra serier man följer har ju uppehåll. Så blir nog rätt bra tidsfördriv att se på denna serie närmsta dagarna.



.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0