Magkänslan

Man får ofta en liten magkänsla när man pratar med folk man inte känner och den är ju bäst att följa anser jag. Men ja nu valde jag att inte göra det och chansa istället, men det skulle jag ju inte ha gjort.. Fy fan alltså vilken jävla människa.. Nej fy.. Ska försöka förtränga att jag någonsin träffat denna person.. Nu hoppas jag bara inte att min telefon kommer gå varm.. Men sån tur har man väl inte..
Nej hädanefter tänker jag fan alltid följa min magkänsla, den stämmer ju rätt bra varje gång så..

Mötet förut gick bra, bollade lite idéer om att plugga och så.. Har ju kollat lite på det och hittat iaf en utbildning jag funderat på att söka.. Sista ansökningsdatum var i april, så får se om jag gör det.. Söka kan man ju allitd göra visserligen, och det är ju intervjuer och prov man måste gå igenom för att kunna komma in.. Och kommer man in så gör man ju..

Jobbcoachen tyckte det lät som en bra idé att söka och att det kunde passa mig dels pga lite egna erfarenheter och sen att det är något jag känner intresse för så kanske det inte blir lika tråkigt att plugga..

Just nu gör jag inte så mycket, smsar med C och lyssnar på musik.. Bland annat på denna låt, som är en ny favorit för mig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0