Måndag

Tanken var ju att gå upp tidigt idag och dra till gymmet och innan med AMS innan klockan var 12. Men riktigt så blev det ju inte eftersom jag inte lyckades somna förrän runt 3 så blev att sova lite längre..

Sen när man väl vaknat till liv och käkat lite så blev det en promenad till ams och lämna in papper som skickas iväg imorgon eftersom det blev efter 12.. Sen blev det att dra till gymmet och träna kondition. Blev 3 km på löpbandet, sprang faktiskt 1 km idag och sen gick jag 2 km.. Hade tänkt köra ytterligare 3 km men mitt knä började säga ifrån så då gick jag hem istället.

Konstigt att det kan vara så skönt att känna sig helt slut liksom.. Men är otroligt härlig känsla..

Och nu har jag betalat lite räkningar, lika roligt varje gång och se hur pengarna bara försvinner.. Imorgon blir det nog inget gym eftersom jag ska styra med lite annat men kan ju ändra mig när jag väl kommer hem imorgon det vet man ju inte..

Annars händer det väl inte så mycket i veckan förutom gymmet, tvätta och sen träffa en person på torsdag och det blir nog trevligt det.. Sen i helgen väntas det lite party och det blir nog också roligt..

Blev lite förvirrad imorse av ett mess som jag inte riktigt förstod.. Varför säga en sak ena dagen för att säga något helt annat nästa... Aja fattar inte det riktigt men skiter i det också.. Kommer inte slösa tid eller energi på den personen något mer..

Aja nu blir det och laga lite mat snart, ska se på the big bang theory först..

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0