Morrn morrn

Min tanke på gymmet sket sig ganska mycket.. Haha palla fan inte,  va sjukt trött när klockan ringde kl 6 men nu har jag ju visserligen hunnit piggna till lite.. Men eftersom om jag nu började göra mig iordning och käka frukost, inte skulle vara på gymmet förrän runt 9 så blir det alldeles för tajt med träningen innan mötet, och vill inte känna mig stressad när jag tränar..

Nu kan man ju kanske fråga sig varför jag gick upp kl 6 helt frivilligt när jag absolut kunde sovit längre, dels har jag väl sovit lite halvdåligt under natten men sen måste jag ju upp strax innan 6 imorgon så då kändes det bäst att gå upp så tidigt idag med så jag blir trött lite tidigare ikväll sen..

Har lite jag ska ta tag i sen idag är det tänkt.. Fast det får nog bli mer efter mötet tror jag isåfall..

Sen får man väl se lite vad som händer idag.. Skulle ju vara trevligt om en viss person hörde av sig o kom förbi, men så lär det nog inte bli då människan jobbar sjukt mycket.. Men hade ju varit nice annars :P

Ne ska fixa lite te och knäcke till frukost nu och sen försöka hitta något att se på för att fördriva lite tid..

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0