Precis hemkommen

Har ganska så nyss kommit hem från Sandra.. Skulle ju egentligen åkt till henne vid halv 10 men eftersom det blev som det blev med E o jag ändå var vaken så åkte jag ner lite tidigare.. Nu vet jag ju säkert att jag hittar dit själv med så slipper hon komma o möta mig vid bussen jämt..

Blev lite fika och prata en massa förstås och sen lite bus med lilla Joline oxå såklart.. Hehe hon är så söt lilla hjärta..

Nu ska jag strax traska iväg igen då jag behöver handla något att äta till middag idag eftersom jag inte har någon mat hemma just nu.. Men det får bli o vara lite lat o köra på något som typ färdigt.. Orkar varken diska eller laga någon direkt mat.. O passa på att handla värktabletter med kanske ifall apoteket är öppet fortfarande när jag kommit iväg... Fast o andra sidan kan man ju köpa sånt på ICA o Hemköp nu tror jag...

Ikväll blir det nog iaf jävligt lugnt och blir ju nog sängen rätt så skapligt skulle jag tro.. Men vem vet, var ju vaken 21 timmar i sträck för inte så länge sen så vem vet när det blir läggdags.. Haha..

Ne ta och sätta lite fart här kanske så man kommer iväg till affären snart..

Bye
Har varit på jättebra humör hela dagen.. Hm undrar varför.. Hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0