Såååå jävla trött...

... är jag just nu.. Men alltså klockan är inte ens 21 ännu, eller ja nästan är den ju det..Men iaf känns ju helt fucked up att gå och lägga sig redan nu liksom.. Men blir nog att göra ett försök att sova snart iaf tror jag.. Hoppas bara att jag inte vaknar pigg sen mitt i natten.. Hehe..

Imorgon blir det att åka o handla äntligen med min lilla pappa så man har lite käk hemma iaf.. Och sen i övrigt blir det nog väldigt lugnt både imorgon och resten av helgen vad jag vet nu iaf.. Men sånt kan ju ändras.. Förhoppningsvis får man väl lite sällskap någon av dagarna iaf.. Lite trist att vara själv hela helgen.. Men vi får se om någon vill umgås med mig.. Haha.. Det lät lite mobbat nästan.. Hahaha...

Ne ska nog sluta skriva för vet knappt vad jag skriver  känns det som.. Nu ska jag krypa ner under täcket tror jag..

Gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0