Sjuk igen?

Vaknade upp för en stund sen och har rätt ont i halsen nu.. Jag blev ju för tusan precis frisk typ, ska jag nu bli sjuk IGEN.. Så jävla irriterande isåfall, för jag kommer ju fan aldrig igång med träningen om jag är sjuk till och från hela tiden.. Då blir det ju ingen regelbundenhet i träningen..

Aja ska åka och handla med farsan snart, så är väl bäst att göra sig klar så man är färdig när han ringer.. Får väl köpa halstabletter o hoppas det hjälper något iaf.. För jag vill verkligen inte bli sjuk nu alltså..

Sen en annan grej som stör mig är folk som skickar sms mitt i nätterna och frågar vad jag gör och om man ska ses.. Liksom typ alla sover väl förmodligen då.. Men ska väl vara glad att dom inte ringer istället då hade jag lackat ännu mera..

Ne nu blev det lite stress här.. Inte ätit frukost än heller men det får väl bli sen..

Bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0