Tisdag

Tanke var ju att jag skulle dragit till gymmet när jag gick upp men det blev inte riktigt så.. Hade så jävla ont att jag knappt kunde röra mig förrän det gjorde ännu mera ont.. Jag tjöt nästan så ont hade jag..

Nu har det väl börjat släppa lite iaf så det är ju skönt.. Men får se om jag går ner till gymmet sen eller om jag tar det imorgon istället.. Nu blir det och fixa något att äta o sen vänta på att klockan blir 13.. Hoppas på att det ska bli ett positivt besked då..

Finns mycket jag skulle kunna skriva om eller skulla vilja skriva av mig om lite.. Men det går ju inte riktigt att göra det här eftersom man inte riktigt vet vem som läser.. Så det blir väl att öppna upp ett Word dokumenten och skriva av sig där i istället för då är det ju bara jag som kan se det iaf..

Jag borde sluta tänka och fundera så mycket på saker och ting.. Och bara låta saker vara och vänta o se.. Händer det så händer det helt enkelt.. Men jag är ju inte den mest tålmodiga person kanske, jag vill ju helst att saker ska hända direkt.. Och är det något jag undrar men inte fått svar på så vill jag ju oxå veta det direkt.. Tycker bara att vänta är något väldigt jobbigt..

Och ibland borde jag våga lita mer på min magkänsla och speciellt lita på det folk säger till mig.. Men att lita på att någon menar det dom sagt är så otroligt svårt för mig av många anledningar, även om jag såklart vill göra det.. Och just nu hoppas jag verkligen att jag kan lita på en persons ord och denna person menat det h*n sagt.. Så att det inte bara var något personen sa för att h*n trodde att det var vad jag ville höra.. Men men det lär väl tiden utvisa hur mycket sanning det låg i det.

Ne nu ska jag nog sluta skriva innan jag skriver saker jag inte borde..
Får bli lite lunch nu och sen eventuellt gymmet eller städning..

Bye
Att säga ja eller nej är inte så svårt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0