Tisdag

Tänkte på det när jag laga mat för en stund sen, att det är så jäkla tråkigt att laga mat speciellt om det är enbart en själv som ska äta alltså.. Annars kan jag tycka det kan vara ganska kul att laga mat om man vet att man inte ska behöva sitta helt själv och äta.. Men ja det är väl sånt man får vänja sig vid när man väljer att vara singel..

Blev o fixa lite mer mat än vanligt då jag passa på o göra matlåda oxå till morgondagen.. Kan vara skönt och ha något färdigt att äta, speciellt om man drar och tränar imorgon så är ju inte mat det första man vill fixa när man kommer hem helt slut i kroppen..

Blir att gå upp tidigt imorgon då jag tänkt hinna med gymmet och på eftermiddagen har jag lite att styra med och blir så himla sen träning då.. Så bättre o försöka hinna med det på morgonen istället..

Blir även att ringa FK imorgon och kolla när mina pengar kommer, lite segt att gå o vänta o inte kunna planera lite mer säkert och sen kunna handla hem lite mat oxå.. Det är nästan helt tomt i både kyl och frys så det behövs verkligen handlas lite..

Annars har jag väl inte gjort så mycket idag, inte haft någon ork eller lust till nånting egentligen.. Pratade ju med en människa förut som jag bara tycker blir mer konstig för varje gång jag pratar med personen..

Förslagen jag fick idag var ju nog bland det konstigaste jag hört o ett av förslag fattar jag inte riktigt hur människan tänkte när den idén kom upp i skallen.. Jisses alltså.. Men som det brukar heta finns folk till precis ALLT.. Samtidigt som jag blir riktigt irriterad över allt tjat, för jag hatar när folk tjatar på mig och hatar att behöva upprepa samma svar hela tiden.. Men trots det så kan jag även inte låta bli att skratta lite åt hur jäkla patetisk och desperat människa låter..

Aja nog om det.. Nu blir det och glo på tvn lite o surfa runt innan det är dags för sängen om någon timme..

Gonatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0