Torsdag morgon

Känns lite konstigt att jag bara lyckades sova ca 8 timmar efter att ha varit vaken i 22 timmar.. Men men lika bra o gå upp när man vaknar, orka ligga o dra sig i sängen när man ligger där själv..

Vakna upp med värsta rösten, fy fan vad jag låter alltså.. Låter nästan som jag har lite basröst.. Haha..

Gårdagen spenderades med besök av F, länge sen man träffa han så det var kul att han kom förbi.. :) Egentligen va jag väl rätt så trött men behövde ju hålla mig vaken och det blir ju lite lättare med lite besök :) Kan ju inte gå o lägga sig innan klockan 20 alltså för då vaknar jag mitt i natten igen.

Ne nu blir det och fixa lite frulle och sen blir det och kolla ett par avsnitt av Mad Men..

God morgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0