Va fan

Hade youtube klipp som jag tänkte lägga upp men så funkar det inte nu heller.. WTF.. Störande..

Annars har jag inte gjort så mycket nu ikväll, vart så jäkla seg av träningen så bara degat i soffan framför tvn typ.. Kollar på Lets Dance just nu.. Blir väl en film nu när det är slut strax..
Hoppas på att jag kan lägga upp youtube klippen jag tänkt snart med.. Fattar inte varför det helt plötsligt inte funkar.. Aja..

Blir lite suktad varje gång jag öppnar kylen och ser mina cider som ligger där.. Haha men tråkigt o dricka själv så sparar det till nästa fest istället.. Tillomed bjuden på 2 stycken i början på februari..


Vi spelar inte i samma liga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0