1 Juli

Vaknade redan strax innan 7 imorse av att jag hade ont i magen för att jag visste vad det var för dag jag vakna upp till.. Hade svårt att somna igår kväll oxå..

Mötte syrran vid tåget och sen hem till mig och börja göra mig iordning innan det var dags att gå..

Att säga farväl till någon man har känt hela sitt liv och som har betytt så mycket för en är inte lätt... Kanske låter fel att säga såhär men på ett sätt är det skönt att den här dagen är över..

Efteråt blev det lite fika här hemma med kaffe och räkmacka.. Trevligt var det.. Och mamma tyckte med att det vart bra när jag möblera om..

Sen efter det har jag inte gjort speciellt mycket.. Jag har liksom inte haft lust och inte haft lust att umgås med folk heller.. Kände bara att jag behövde vara för mig själv, bearbeta dagen i tankarna och allt sånt..

Ska försöka orka kolla upp priser för min tatuering jag vill göra oxå och sen vart efter boka tid.. Men funderar på att vänta med att göra den tills i höst.. Men får se.. Hoppas på att kunna få ett vettigt pris nånstans för jag är inte villig att ge hur mkt som helst..

Spenderat senaste timmarna med att lägga ett pussel, som jag märkte när det var klart att det fattas 1 bit av.. Störande..

Bilderna som jag tagit idag lägger jag inte upp här då det är privata bilder som jag vill hålla för mig själv.. Ska ta och beställa hem dom som riktiga kort iaf hade jag tänkt..

Ne borsta tänderna och sen krypa ner i sängen och försöka sova kanske..
Miss you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0