2 Juli

Ägnat ett par timmar nu under eftermiddan med att tvätta, skönt att ha det gjort iaf.. Åskat ordentligt här och regnat oxå, och vart strömavbrott ett tag oxå, och självklart vart det ju det medans jag tvättade.. Lite segt att gå o vänta på att strömmen kommer tillbaka så jag kunde gå ner och hämta tvätten i tvättmaskinen..

Fixade lite smyckesförvaring igår också med ett kakfat i 3 våningar som jag fick för ett bra tag sen och som jag aldrig använt och det bara stod i vitrinskåpet i stort sett.. Så när jag plockade ur allt för att diska av det då när jag möblera om o flytta vitrin skåpet kom jag på att man kan ju lägga smycken o sånt där på istället.. Så fick jag ju användning för det och någonstans att göra av allt oxå.. Iaf det som hängt framme..



Och såhär vart ommöbleringen hemma.. Visserligen inga förebilder men sängen och köksbordet har bytt plats kan man säga.. Och det var bättre såhär, mer som ett vardagsrum här inne och sen den delen i köket sängen står på nu blev mer som en liten sovalkov typ..





Ne nu ska jag sätta på ugnen så jag kan få i mig lite mat någongång.. Sen blir det film eller kolla på 3e säsongen av SOA.. Får se lite vad jag känner för, eller fortsätta lägga pussel senare kanske.. Började med ett 1000 bitars förut.. Jag tycker det är skönt att lägga pussel eftersom man får tankarna på annat håll då.. Eller om man drar iväg eller får hit besök.. Det återstår att se liksom..

Ne matdags..

Bye


Kommentarer
Postat av: efina

jag tävlar ut ett SF presentkort på 200kr, va med om du vill! en kommentar är allt, sen är du med ♥

2011-07-03 @ 01:36:15
URL: http://elfinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0