Entourage

Ska fixa lite frukost strax och sen ska jag kolla in första avsnittet av Entourage.. Kul att det börjat igen även om det nu är sista säsongen, så ska bli kul och se hur dom avslutar den..

Och sen lite senare så blir det att bege sig till mina föräldrar och börja köra dom sista grejerna..

Jag har såna sjuka drömmar nästan varje natt, känns inte som "normalt" att drömma om att någon dör eller något annat hemskt händer.. Jag drömmer inte om det varje natt kanske men väldigt ofta vaknar jag upp av en sån dröm.. Känns lite sjukt att drömma så pass mkt om massa död och annat elände..

Skulle på något sätt vara kul och veta vad det beror på eller vad det kan betyda att man drömmer om såna saker.. Finns väl såkallad drömtydning.. Aja vad vet jag..

En annan sak jag blev lite irriterad över igår är att jag helt plötsligt från ingenstans vart påhoppad av ett gammalt ragg som jag hållt på med lite till o från under åren.. Helt plötsligt började han diskutera min vikt och att jag borde banta och ja massa sånt.. För det första är det ju inte hans problem och inget han behöver bry sig om.. Sen så försöker man väl så gott man kan och har ju sakta men säkert börjat gå ner i vikt och har helt ärligt knappt orkat bry mig förrän nu senaste året typ.. Då dom senaste 5 åren har det varit det ena efter det andra som gjort att man ramlat ner gång på gång.. Så ja inte orkat bry mig helt enkelt men nu känner jag lite att det är väl nu eller aldrig typ..

Men det jag ville komma till är att han har ju inte sagt något om det förut direkt, då har han varit så jävla len i käften men nu för att jag inte ville som han ville så blev det lite andra toner.. Och sånt irriterar mig till max när killar inte kan ta en diss och istället ska försöka få mig att må dåligt och skriva nedvärderande saker till mig..

Hade säkert funkat för några år sen men sånt där snack biter inte riktigt på mig längre.. Blir bara irriterad över att folk yttrar sig om något som inte angår dom..

För jag bestämde mig för ett bra tag sen att bara strunta i vad alla andra tycker om mig.. Sen får väl folk glo eller snacka om hur tjock jag är om dom vill det.. Men jag kan ju iaf förändra hur jag ser ut, hur mkt kan dom som snackar göra?

Man kan inte gå runt och bry sig om alla andras åsikter jämt, utan den enda personen vars åsikt om dig själv som har någon betydelse är du själv.. Så länge du tycker om dig själv så behöver man inte bry sig om alla andra..

Sen har ju jag också såklart dåliga dagar och finns såklart stunder man tar åt sig lite men det händer väldigt sällan nu.. Har väl byggt upp nån slags mur eller något mot allt elaka ord och skitsnack.. Blir som sagt inte ledsen utan mer irriterad över hur dumma i huvvet folk kan vara speciellt om saker som inte alls angår dom eller är deras problem.. Men men skitsamma..

Nu frukost och äntligen lite Entourage..

Bye

Kommentarer
Postat av: agnes

hoppas allt ordnar sig kram!

2011-07-29 @ 00:44:13
URL: http://agnessneell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0