Fredag kväll

Sitter här i min ensamhet och svullar på lite chips faktiskt, köpte en sån där liten jävla påse förut och en burk cola, det räcker gott och väl för mig och man får inte lika mkt ångest över det heller.. Lite skillnad på 2 liter cola och 33 cl burk samt på en 250 g påse och en påse på 33 g typ..

Varit hemma hos frugan en sväng idag, hon hade bakat en kladdkaka utan ägg tills jag kom och den var jäkligt god faktiskt.. Så mitt kaloriintag för idag är nog ganska så högt men men man kan inte gå o tänka på sånt hela tiden för då blir det jäkligt tråkigt allting om man aldrig ska få äta något gott..

Jag försöker hålla mig borta från godsaker och sånt men 1 dag i veckan ska man ju faktiskt kunna få svulla lite om man känner för det.. För det där med att inte äta nått alls funkar inte för mig, för då blir jag sugen på det hela tiden..

Har lyckats missa regnet iaf dom gånger jag gått ut idag.. Pappa kom o hämta mig hos Sandra förut eftersom dom fick lite kartonger av henne o en kort stund efter vi kommit hem dit så började det vräka ner igen.. Och sen lyckades jag tajma in det ganska bra när jag åkte hem oxå för typ en halvtimme efter jag kommit hem så kom det en ordentlig skur igen..

Nu tänker jag ju inte gå ut mer för idag iaf.. Ska nog lägga mig och glo på en film snart tror jag, om jag nu kan bestämma mig för vilken jag ska se.. Jobbiga med att ha så många att välja bland att det är svårt att bestämma sig..

Ne försöka bestämma en film och sen blir det nog sängen hyfsat skapligt tror jag iaf.. Tvätta imorrn igen, fast blir typ bara 2 maskiner så tar ju inte jättelång tid iaf..

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0