Fredag

Har idag städat och fixat här hemma eftersom min mormor och morfar, och även mamma ska komma hit om typ 45 minuter och fika lite.. Mormor och morfar har ju aldrig varit här och sa ju för några år sen på farmors 80 års fest att dom skulle få komma och kolla hur jag bodde så kanske dags att det blev av nu.. Hehe.. Aja bättre sent än aldrig liksom..

Och så var jag på Hemköp nyss och köpte bullar i deras bagerie eller va man ska säga.. Ganska stora bullar tyckte jag men det blir nog bra.. Sen följde det ju med lite annat i korgen med som behövdes..

Skriver säkert lite senare när dom har åkt sen och kanske dyker upp lite bilder då med.. Får se om jag orkar lägga in från kameran..

Igår så var jag i klocket hos frugan som vanligt, sen skulle jag egentligen fått lite besök igår kväll men det drog ut lite på tiden så jag kände att jag inte orka för var sjukt trött.. Somnade inom 5 minuter efter jag lagt mig i sängen så.. Hörde även av en annan bekant igår som jag inte träffat på säkert ett halvår men ja dessvärre var jag ju astrött och somnade så får se om man kan ordna det så man kan ses snart..

I onsdags var jag ju också hos frugan(är typ där varje dag i veckorna nästan) och sen åkte jag hem, och fick lite besök av samma som skulle kommit igår oxå egentligen.. Och ja det var väl trevligt, kändes lite lustigt bara på något sätt, kan inte riktigt förklara hur men ja skitsamma egentligen..

Sen ikväll så blir det nog väldigt lugnt vad jag vet nu iaf.. Blir nog bara glo på film och ligga i soffan tror jag.. Men ja det kan ju ändras, kan ju lika gärna få besök eller dra iväg nånstans..

Ser fram emot den 19e då jag ska umgås med syrran och sen även få träffa Emelie som jag inte sett på jättelänge.. Det känns som det kommer bli en bra dag, hoppas det är bra väder oxå.

Nästa vecka ser jag oxå fram emot lite, men vågar inte se fram emot det för mycket då det lika gärna kan skita sig och inte bli av.. Så jag ser fram emot det lite i smyg, och vad det är jag ser fram emot berättar jag nog först då om det blir av..

Ne nu ska jag glo runt lite på nätet och sen sätta mig på balkongen och hålla koll efter mormor och morfars bil..

Trevlig helg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0