Freeedag

Var på gymmet idag med och tränade, idag körde jag armar och ben och så avslutades det med en powerwalk i 1,5 km på löpbandet. Riktigt jävla skönt efteråt kan jag lova, skön känsla att känna sig sådär slut på ett sätt..

Vart visserligen gymmet lite senare än jag hade tänkt igår men hade så svårt att somna igår så tog ett tag att komma igång imorse. Men jag kom ju till gymmet och det är det som räknas..

Nu har jag nyligen käkat lite kött,sallad och bea.. Jäkligt smarrigt var det iaf..

Och nu ska jag vart efter först och främst boka tid i tvättstugan så man kan tvätta träningskläderna o så..

Sen hade jag tänkt dra upp till stan och fixa med mitt halsband som gick sönder o se ifall jag får ett annat eller likadant helst om det finns kvar..

Sen kanske det blir att gå förbi invigningen av SBTs butik ikväll på vägen hem.. Sen om man går in är en annan sak beror lite på hur mkt folk det är och om det är lång kö oxå.

Men innan det blir stan så ska det iaf diskas här hemma så jag slipper göra det ikväll..

Helgen lär nog bli rätt lugn, träna lite imorgon kanske.. Sånt som märks vad som händer..

Vart lite förvånad när en person hörde av sig igår, inte hört av sig på jättelänge o sen igår från ingenstans bara.. Men men kul..

Ne sätta lite fart här hemma kanske så det blir något gjort iaf..

Trevlig helg

Kommentarer
Postat av: jasmine

Fin blogg! Allt bra med dig? :)

2011-07-29 @ 16:26:49
URL: http://jasmineofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0