Lördag

Idag kan man verkligen säga att jag fått mig ett ordentligt träningspass.. Eftersom mamma och jag i stort städade klart igår och dom tog det sista själva sen, så blev det att börja köra grejer idag..

Pappa kom o hämta mig strax innan 12, o sen bort till macken och hämta släp innan det bar av mot klocket och börja lasta på släpet och bilen för att åka bort med första lasset.. Vi hann med 5 vändor med släpet och fick med oss en hel del saker faktiskt..

Så blir nog inte så jättemånga vändor på måndag när vi ska börja köra resten av grejerna.. Tror nog att det blir klart på måndag faktiskt med att ha flyttat dit alla saker och möbler..

Imorgon ska jag tvätta och kanske ta tag i städningen lite här hemma med är väl tanken.. Sen får jag se om det blir klocket och hjälpa till imorrn med om det är något som behövs, men dom skulle inte riktigt köra några grejer imorgon så kan ju vara skönt o bara vara hemma o tat lugnt och vila upp sig lite inför måndagens flyttlass..

Sånt som märks imorgon hur det blir efter jag har tvättat klart. För det ska jag ta o göra iaf så jag inte har massor av tvätt i veckan..

Annars så har det väl inte hänt så mkt mera idag, som sagt flyttat och hållt på hela dagen.. Och kom hem vid 19 tiden o har i stort sett bara legat i soffan sen dess och kollat på tv o film..

Och nu ska jag styra med lite saker och så kan det nog bli en film till om en stund innan man deckar för ikväll..

Bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0