Nytt halsband

Hade tänkt skita i stan förut egentligen men så fick jag ett ryck och tog spånken upp vid 18.40 och fick ett helt nytt halsband på Ur&Penn eftersom mitt hade gått sönder, och det var ju samma som det som gick sönder.. Vilket var bra eftersom jag verkligen ville ha det halsbandet.. Var ju med en ängel på och mitt namn betyder ju Änglalik så det vart ett halsband med lite betydelse..

På vägen upp till stan så åkte ju spånken förbi SBTs butik och shit vad folk alltså.. Sjukt lång kö var det, så ne jag gick inte in där på vägen hem igen.. Kändes ganska ovärt att stå i den där långa kön för det första och sen trängas med massa folk i den där lilla butiken, eftersom det inte är så jättestor butik och jag har får lätt panik om det är för mkt folk o jag känner som jag inte kan ta mig ut.. Så jag går dit någon annan dag sen och kollar istället när det inte är 100 pers som ska in samtidigt..

Blir väl en dusch snart för 3e gången idag eftersom det var varmare än jag trodde ute och jag blev helt svettig på vägen hem.. O det känns ju inte så fräscht, men inte bra för huden att duscha flera ggr om dagen heller.. Aja det blir nog bra ändå..

Funderar på om jag ska gå ner o kolla ifall det är ledigt i tvättstugan nu och dra igång en maskin med tvätt.. Har ju inget bättre för mig direkt så är det ledigt kan man ju lika gärna köra.. Ska nog kolla det innan duschen för mellan 20-22 så hinner man ju tvätta 2 maskiner iaf o det är ju typ vad jag har o tvätta..

Ne annars vet jag inte om jag har så mkt o skriva, dra på mig byxor igen o ner o se om det är ledigt.. Sen blir det glo på tv/film resten av kvällen, och kanske att det slinker ner någon cider också.. Visst dagens träning är ju typ förstörd men man måste ju få unna sig lite ibland och det är ju fan fredag..

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0