Onsdag 13 juli

Hade tvättstugan idag med men hade väl egentligen inte behövts, men tvättade duschdraperiet o mattan i badrummet iaf o sen det lilla av kläder som blivit sen i söndags..

Sen blev det att följa med Sandra ut till Media Markt för hon skulle ha ny mobil och självklart så väljer hon att köpa den som jag sa att jag tänkt köpa.. Tycker ju inte det är så kul att ha samma som andra har.. Men den där mobilen vill jag verkligen ha.. Men ska avvakta lite till tänkte jag.. Blir nog inte förrän slutet på augusti eller september som jag kommer köpa den där.. Så då får man väl ha samma mobil isåfall..

Sen vill jag avvakta också och se hur det blir med min mobil som är på lagning nu.. För då blir det väl och sälja den och få en liten slant iaf o sen köpa den andra som jag vill ha.. Dags att förnya sig lite och byta märke..

Aja sånt som märks hur det blir om nån månad eller så, och sen börjar ju min 2 veckors praktik om 1 månad också, och därefter jobb om allt funkar bra o så.. Så då är det ju bättre och avvakta för om man då får jobbet så kan man ju lika gärna köpa den kontant istället.. Vilket är bättre.. Så är det liksom betalt och klart o man inte behöver betala av massa skit..

Imorgon ska jag städa och dona lite här hemma på dagen har jag tänkt, sen blir det att följa med Sandra till läkaren.. Känns som det kan bli ganska mkt dötid därimellan eftersom det är 2 olika besök med 2 timmars mellanrum.. Men det ska väl nog lösa sig det med..

Sen hem direkt efter det och antagligen få besök, vi får se om det blir så, sånt som märks så att säga..

Ne nu ska jag försöka fördriva lite tid så att jag inte somnar här i soffan.. Sen blir det väl nån film om ett tag för finns ju inget o se på tv iaf..

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0