Shoppat

Kände att jag ville ut och göra något förut så drog ner till stan och shoppade lite granna.. Jäkligt varmt ute idag alltså, hade tänkt gå i kortbyxor först men jag har så jäkla vita ben så ville inte göra det då..

Tur att det var ledigt i tvättstugan nu ikväll oxå för då kunde jag ju tvätta det jag hade på mig ifall jag ska ha det i helgen eller något..

Dagens påsar

 

Innehållet var följande

 Galgar och tvättpåse för bh:ar köpte jag på Clas Ohlson och det var egentligen det enda jag skulle ha med mig hem men ja riktigt så blev det ju inte..

 Köpte mig ett par nya tygskor från Skopunkten, har redan ett par svarta men ville ha i en annan färg så man kan variera lite.

 Smycken på Ur&Penn som hade rea, vilket jag alltid tycker att dom har men ja inte för att jag klagar.. Så dom där 4 smyckena gick på 100 kr. Dessvärre så gick ju kedjan sönder på det med ängeln direkt när jag kom hem och skulle testa det. Får se om jag orkar gå tillbaka med det o få ett likadant eller annat halsband, kosta ju inte så mkt direkt men ja egentligen ska jag väl göra det, för rätt ska ju vara rätt.. Ingen nytta av ett trasigt halsband.. För vill ju verkligen ha det där halsbandet men finns säkert inte kvar när jag pallrar mig dit.. Aja sånt som märks, har ju några dagar på mig iaf..

 2 nya långa linnen.. Ytterligare 1 vitt och sen en ny färg.

 Från KappAhl, den är snyggare än vad den ser ut

 Även denna från KappAhl, och varit ute efter en sådan läääänge och äntligen hitta jag en bra.. Lite tjockare tröja och perfekt att bara dra på sig över ett linne eller något. Funkar även att dra på sig över långklänningen jag har..

Ne nu ska jag väl glo runt lite på nätet och invänta att tvätten blir klar, invigde tvättpåsen nu oxå så slapp jag tvätta alla bh:ar för hand..

Sen när tvätten är klar om om nån timme så blir det nog en promenad och sen förbi ICA..

Men det får nog verkligen bli lite shoppingförbud på mig nu, för har shoppat lite väl mkt denna månad kanske.. Hehe.. För måste ju ha pengar till busskortet jag måste köpa så jag kan ta mig till praktiken och sen ha pengar o köpa mat o göra matlådor på oxå..

Sen ska jag ju kanske bort i helgen, eller verkar inte bli så nu för att den jag ska till är lite sjuk men ja får se imorgon kväll hur det blir med det där..

Kan nog bli en iskall cider ikväll oxå efter promenaden, vilket gör promenad typ helt meningslös.. Men iaf.. Haha..

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0