Singel/Förhållande

Funderade lite på det detta förut, jag har ju ändå varit singel i några år nu.. Jag räknar inte dom killar jag träffat utan att det blivit något seriöst av det utan som jag mer dejtat eller va man ska kalla det.. Dom räknas inte med eftersom jag aldrig vart tillsammans med dom..

Och jag har känt det mer och mer på sistone att jag tycker det är så jävla skönt att vara ensam och inte behöva bry mig om någon annan och ta hänsyn till vad andra vill och känner..

Men samtidigt så känner jag ju såklart att jag vill ju träffa någon som det kan leda till något mer seriöst med och att få känna det där pirret i magen och den där lyckan av att bara vara i människans närhet.. Bara få känna känslan av att vara riktigt jävla kär.. Det är en härlig känsla när det är besvarad kärlek iaf, inte så härligt när det är obesvarat.. Konstigt att något som känns så härligt oxå kan göra ont som fan..

Men sen är det ju en viss människa som fuckat upp mig totalt när det gäller allt sånt där med känslor, tillit osv, eftersom människan verkligen sårade mig så enormt mycket och trök ner mig ordentligt.. Sen visst kär har jag alltid haft svårt för att bli men sen blir jag intresserad ganska lätt fast det försvinner också ganska fort för att jag tappar intresset och tröttnar.. Och det är när man märker att det där intresset aldrig försvinner som man vet att det nog är på väg till något mera.. Men väldigt länge sen man kände så.. Men sånt där kommer ju alltid när man minst anar det.. Jag har det ganska bra som singel oxå, jag klagar inte liksom.. Och det är ju ganska kul att flörta lite o träffa lite nya bekantskaper.. Som ibland slutar bra och ibland mindre bra..

Yrar på ganska så bra nu med får jag säga.. Haha.. Men sen så vill jag bara skriva av mig lite just nu i brist på annat..

Nu inleder jag inte något så direkt utan tar min tid lite och lär känna människa lite och försöker bygga upp ett förtroende för dom jag träffar, eller ja där jag känner det intresset.. Man känner ju inte ett sånt intresse för alla man träffar direkt, vissa är det bara typ kompis känslan man får.. 

Sen känner man ju faktiskt sånt ganska snabbt ifall det känns som det är en människa man kan lita på eller inte.. Sen med vissa känner man direkt hur dom är medans andra tar lite längre tid innan man vet säkert hur det är.. Sen ska man ju såklart kanske inte bara utgå från att alla nya människor man lär känna kommer hugga en i ryggen och inte går att lita på, för då blir det bara jobbigt..

Men något jag är svag för är ju en kille med fina ögon och fint leende eller vad man ska säga.. Tror nog folk fattar vad jag menar.. Och det är fan lite farligt med en kille som både har fina ögon och det där speciella leendet som man gillar.. Inte bra när man träffar en kille som har både och.. Känns som man blir lite extra svag eller att man på nått sätt mjuknar fortare.. Aja kan inte förklara, yrar på rätt bra..

Ne jag ska väl försöka fördriva lite tid nu fram tills det är dags att tvätta om flera timmar.. Frågan är ju bara vad, eftersom det regnat ute så promenad blir det inte, film känner jag inte för o se.. Så får se vad man ska hitta på..

Aja nu har jag nog yrat färdigt för denna stund iaf..

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0